piątek, 20 września 2013

Oceny pand LPS.

Dawno, dawno, dawno temu była sobie moja ostatnia notka...
Tej pewnie by też nie było gdyby maja mnie nie zmusiła -.-
Dzisiejszy temat: Oceny pand LPS, na taki sam temat notkie zrobiłam viva.
Zaczynajmy :D

 Panda number one (1)
Panda z brokatem i listkami bambusa.
Kolorystyka 10/10
Kolor oczu: 7/10
Opis ogólny: Panda bardzo ładna, kolor oczu ładnie dobrany do reszty ciała. Panda posiada
niebieski brokat wokół oczu , co jest najlepszym miejscem na jego umieszczenie.
Końcowa opinia: Panda spełnia swoje wymagania.
 Panda number two (2).
Czarna panda.
Kolorystyka: 6/10
Kolor oczu: 4/10
Opis ogólny: Połączyli dwa kolory oczów ze sobą, nie pasuje. Czarny kolor na tej pandzi jest bardzo ładny. Posiadam tą pandę.
Końcowa opinia: Oczy szkodzą jej pięknu.
 Panda number three (3)
Mocno różowa panda.
Kolorystyka: Pisze to drugi raz ;-; 7/10
Kolor oczu: Brzydkie, dwa połączone kolry , jedno przymróżone (jak to się pisało.?), zamiast białek różowe (!) 0/10
Opis ogólny: Brzydka nie podoba mi się, ale gdybym mogła ją kupić kupiłabym (!) I love pandy.! (wszystkie.!!!)
Końcowa opinia: Te brzydkie różowe oczy...
 Panda number four (4)
Różowa panda z kwadracikami
Kolorystka: 10/10 Sweet, sweet, sweet, SWEET!!!
Kolor oczu: Zielony sweet 10/10
Opis ogólny: Przesłodka pandzia!
Końcowa opinia: ja ją chcieć :(

 Panda number five (5)
Można kupić ją w sklepie. Swego czasu chciałam to zrobić (dobra nadal chce xD)
Kolorystyka: 10/10 Nic dodać, nic ująć.
Kolor oczu: 10/10 Nic dodać nic ująć.
Opis ogólny: Niebieskie oczki masz! Piękniusie jesteśmy cio? Cio? xD
Końcowa opinia: Ja ją chcieć!
 Panda number six (6)
Mam ją, moja ulubiona!
VIVA JAK TO 0/10?!?!?!?!?!?!?!?!?!!?!?!?
Kolorystyka:10/10 Nic dodać nic ująć!
Kolor oczu:10/10 Nic dodać nic ująć!
Opis ogólny: Nic dodać nic ująć!
Końcowa opinia: Nic dodać nic ująć!

 Panda number seven (7)
Różowa panda siedzi sobie na kwiatuszku...
Kolorystyka: 5,5/10 Kolejna różowa panda.
Kolor oczu: 0/10 Tylko nie to! Dwa kolory TOTALNIE nie pasujące do siebie!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Opis ogólny: Ble! (Ale i tak bym kupiła)
Końcowa opinia: Ble.
 Panda number eight (8)
Wyglądasz jak podruba.
Kolrystyka: Fu!! 0/10
Kolor oczu: One są ładne 10/10
Opis ogólny: Te jego oczy mają coś takiego w sobie...
Końcowa opinia: Oczy cię ratują.
 Panda number nine (9)
Pocztówka...(Później dokończe)










4 komentarze:

  1. To skasuj chociaż. Biedni ludzie się nabierają, bo myślą, że ocenione są wszystkie pandy. Biedne człowieki xd ...

    OdpowiedzUsuń